11
AdmiralBet ABA Liga

FOTO: STARSPORT

NAVIJAČI SE PITAJU – ‘DOKLE’: Novi veliki peh za Partizan pred gostovanje Zadru!

Objavljeno: 18.11.16 u 13:30

Aleksandar Džikić naišao je na novi veliki problem, koji bi Partizan jako teško mogao da nadomesti.

Osim primetnog pada u formi i energiji igrača na poslednjim utakmicama, posebno dve koje je Partizan izgubio u dvorani ‘Aleksandar Nikolić’ Cedevite i Šarlroa, crno-bele muče i drugi, itekako veliki problemi.

Naime, osim Đorđa Majstorovića koji je povređen od ranije, kao i Uroša Lukovića za koga Aleksandar Džikić kaže da trenira sa 30 posto, od meča sa Belgijancima van stroja je i kapiten Novica Veličković.

MUKE ZA TEA I CSKA: Problem koji će sigurno uticati na srpskog pleja, pitanje je koliko (VIDEO)

Popularni ‘Novica ubica‘ je bio jedini pravi raspoloženi igrač crno-belih u poslednjih nedelju ili dve dana, i njegov izostanak iz meča sa Zadrom bi se itekako osetio u igri Partizana.

– Centarska linija nam je prepolovljena. Luković će putovati u Zadar, a za Veličkovića još uvek ne znamo. Čak i da krene na put, ne bi trenirao pre utakmice nego bi probao da odigra na svežinu. To može da bude dobro, ali i loše. Stalno ponavljam: Koga nema, bez njega se mora. Neka neko drugi iskoristi tu priliku – rekao je Aleksandar Džikić na sinoćnjem treningu, a prenosi ‘Blic’.

0
0

11 Komentara

  1. Institucija… poznat pojam u evropi. Pitanje „Makabi…ko ste … Vi“, transparent koji jebnasmejao i zabavio evropu… A u stvari je pitanje ko smo mi… ( fmp ili czv, pa zavisi od situacije). Sto bi … Neko rek’o: pametnom dovoljno.

    0
    0
    Odgovori
    • @SportoConf – KK Crvena zvezda mts ponovo sportski brend broj 1! https://bit.ly/2g41OWq #Sporto2016 #kkcz #Back2BackChampions

      Crveno-beli su drugu godinu zaredom dobitnici prestižne nagrade ‘SPORTO’ koja se tradicionalno svake godine dodeljuje u Portorožu, na ‘SPORTO konferenciji’ za najveće sportske brendove u regionu.
      Po opštem mišljenju, način na koji predstavlja Srbiju igrama na terenu i rezultatima, punim tribinama, ali i imidžom koji gradi brojnim i originalnim promotivnim aktivnostima van parketa, KK Crvena zvezda predstavlja najveći klupski brend u Srbiji.
      Sta pise ovde,idiote?

      0
      0
      Odgovori
    • Hallo Cigani, naucite Istoriju pa onda nesto pricajte… Fmp 2 uz svu pomoc drzave i na stetu svih drugih klubova u Srbiji sa nestvarnim budzetom za ove prostore od 5.5 miliona Eura, nece postici ono sto je KK Partizan i zbog cega nas sa pravom zovu INSTITUCIJA …Igrati Final four 2010, sa budzetom od 2.5 miliona, final four ’98 prvaci Evrope ‘ 92… Toliko o tome ko je veliki a ko mali klub Pokrijte se COBANI po glavi…

      0
      0
      Odgovori
      • Pogresio si vi sami sebe zovete institucija a imate pravo zvati sebe kako hocete a nas ce evropa zvati institucijom a to nije isto

        0
        0
        Odgovori
      • zile ma šta se sekiraš pa pogledaj im samo adrese stejpana stupanca sad su mali kalemegdan.to znaci da nisu u ljutici bogdana i da nisu u SDCZ.ko nerazume ovo onda neće nikada

        0
        0
        Odgovori
  2. Ovaj Džikić je monogo realniji i ne kuka poput barona i prodavca magle.Može se zamisliti koliko bi onaj kukao i optuživao sve redom što su mu povređeni igrači

    0
    0
    Odgovori

Ostavi komentar

Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.

Unesite pojam i stisnite enter