Komesar NBA lige Adam Silver odlučan je u nameri da isprati svetske trendove i sve prisutnije socijalne mreže u životima svih ljudi na planeti, pa tako i u životima NBA fanova.

NBA-Lopta-Spalding-Facebook

Naime, čelnici najkvalitetnije košarkaške lige na svetu odlučili su da da postanu prva košarkaška liga na svetu koja će na svojim loptama imati oznaku sa “Tvitera“, a oznaku koja je kasnije integrisana i u “Fejsbuk” i druge socijalne mreže.


Reč je o popularnom “mankiju”, poznatom kao karakteru “at” i koji se na društvenim mrežama koristi kako bi se označila određena osoba.

Čelnici NBA lige su se na ovaj pionirski poduhvat odlučili shvativši globalni značaj socijalnih mreža i na taj način planiraju da se još više podvuku pod kožu svih zaljubljenika u ovaj sport.

 Upravo iz toga razloga, kompanija “Spalding” koja većg godinama proizvodi lopte za NBA ligu, od naredne sezone na svaku ubaciti i znak “at”- odnosno – @NBA.

Samo na “Tviteru” NBA ligu prati čak 10,8 miliona ljudi, dok na “Fejsbuku” ovu ligu prati novih 25 miliona ljubitelja košarke, piše portal Nbaserbia.

hotsport.rs

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj fejsbuk stranici Hotsport.rs, kao i na našem Tviter nalogu.